رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان گفت: ۲۰۵ فرصت شغلی جدید در رشته‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، وغیره...در استان ایجاد شده است.

ایجاد  فرصت شغلی جدید برای مددجویان همدانی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفر بهرامی خشنود رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان استان است.

وی افزود: ایجاد زمینه لازم برای آموزش، اشتغال و درآمدی پایدار برای جامعه هدف از خدمات مهم و اثربخش کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان همچنین از ایجاد ۲۰۵ فرصت شغلی جدید در رشته‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، خدمات، صنفی و صنعتی خبر داد و اضافه کرد: دو میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان در ۹ ماهه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

بهرامی خشنود بیان کرد: هزار و ۴۹۴ مورد اشتغال پایدار تا به امروز در بخش کشاورزی، صنایع‌دستی، دام‌پروری و فعالیت‌های صنعتی، معدنی و خدماتی در کمیته امداد منطقه یک همدان تحت نظارت ناظران حوزه اشتغال و خودکفایی است.

وی اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و مهارت‌آموزی به مددجویان مستعد اشتغال از خدمات دیگر کمیته امداد در حوزه اشتغال است که موجب می‌شود زمینه‌های لازم برای ورود گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد به فضای کسب‌وکار فراهم شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان در پایان به چهار هزار و ۶۶۶ مورد نظارت بر طرح‌های مختلف مددجویی در ۹ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: نظارت بر طرح‌های اشتغال مهم‌ترین بخش فرآیند توانمندسازی مددجویان است که موجب پایداری اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/ب

ایجاد۲۰۵ فرصت شغلی جدیددر استان

برچسب ها: اشتغال ، مدد جویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.